mar
23
Złap oddech…
Wiesz czym jest wilgotność powietrza i jakie ma ona znaczenie dla naszego zdrowia i efektywności pracy?
Jest to procentowa zawartość wody w powietrzu. Współczynnik ten w dużej mierze odpowiada za nasze samopoczucie, a co za tym idzie – efektywność pracy.
Wilgotność powietrza w biurze powinna wynosić przynajmniej 50%. Jednak skąd masz wiedzieć ile procent jest u Ciebie w biurze? Możesz kupić sobie HIGROMETR. Jest to niewielkie urządzenie, odpowiadające właśnie za mierzenie zawartości wody w powietrzu.
Jeżeli wartość okaże się za niska, powinieneś zainwestować w nawilżacz powietrza. Znajdziesz go w każdym sklepie RTVAGD, ale także w Internecie.
Dbaj także o to, żeby pomieszczenie, w którym pracujesz było często wietrzone. Jednak nie powinno jednocześnie być przeciągów. Ważne jest także, aby eliminować dym papierosowy, który nie dość, że jest sam w sobie szkodliwy, to także wysusza powietrze.